اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

امضای موافقت‌نامه همکاری بین شورای عتف و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت رياست جمهوری

موافقت‌نامه همکاری بین مسعود برومند دبيركل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و سيدعلي اكرمي‌فر رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت رياست جمهوري به امضا رسيد.

امضای موافقت‌نامه همکاری بین شورای عتف و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت رياست جمهوری

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، به منظور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کمک به معرفی تقاضاهای ساخت و تولید تجهیزات، قطعات، مواد و سیستم‌های مورد نیاز صنایع، موافقت‌نامه همکاری فی ما بین مسعود برومند دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و سیدعلی اکرمی‌فر رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به امضا رسید.

به منظور کمک به معرفی تقاضاهای ساخت و تولید تجهیزات، قطعات، مواد و سیستم‌های مورد نیاز صنایع، و همچنین باتوجه به اهمیت حمایت از رشد و شکوفایی صنایع داخلی و بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در مسیر رفع نیازمندی‌ها و تقاضاهای فنی و تخصصی دربرخی صنایع کشور و پاسخ به مشکلات ناشی از تأمین نشدن نیازهای کشور از خارج و تبدیل تهدیدهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه به فرصتی برای توجه بیشتر به توانمندی‌های داخلی، موافقت‌نامه‌ همکاری فی مابین دبیرخانه شورای عالی عتف و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به امضا رسید.

موضوع این موافقت‌نامه «همکاری در شناسایی و معرفی تقاضاهای ساخت و تولید تجهیزات، قطعات، مواد و سیستم‌های مورد نیاز صنایع وبه‌منظور برقراری ارتباط موثر بین گیرندگان و دارندگان توانمندی‌های فناورانه می‌باشد، که در آن به نقش دستگاه‌های ذیربط، در فراهم نمودن زمینه مناسب برای توانمندسازی و افزایش بهره‌وری صنعت اشاره شده است.

این موافقت نامه همکاری با حضور نمایندگان دو دستگاه، مصطفی کاظمی معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی عتف و کمال محمدی معاون طرح و برنامه مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری تبادل شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول